Питання - Відповідь
Питання - Відповідь
Ми зібрали питання, що ставляться найчастіше, та сподіваємось, що ти отримаєш вичерпні відповіді на них.
Що таке MAXI CARD?
MAXI CARD - перша в Україні програма лояльності, з дисконтно-бонусною карткою MAXI. Клієнт отримує знижки, накопичує і витрачає бонуси в мережі Партнерів. Мережа Партнерів MAXI CARD постійно розширюється, на даний момент мережа MAXI нараховує більше 30 Партнерів.
Де я можу отримати картку MAXI CARD?
Ти можеш купити MAXI CARD в магазинах Партнерів MAXI, в яких продаються картки, або отримати її безкоштовно, обмінявши дисконтну картку Партнера.
Умови отримання картки у всіх Партнерів різні: детальні умови тут .
Де я можу скористатися карткою MAXI CARD?
Ти можеш скористатися своєю MAXI CARD у всій мережі Партнерів MAXI. Дізнатися, хто є нашим Партнером, можна на сайті в розділі "MAXI партнери".
Для чого потрібна активація дисконтно-бонусного рахунку?
Активація потрібна для того, щоб ти міг витратити накопичені бонуси. Накопичувати бонуси і отримувати знижки можна без активації картки.
Як активувати картку MAXI CARD?
Активація картки проходить у два етапи:
1. Ти відправляєш код активації з чека у смс на номер 3131*;
2. Реєструєшся в особистому кабінеті my.maxicard.ua і встановлюєш MAXI-ключ.
*Вартість відправлення SMS-повідомлення – 0,94 грн. для абонентів ПрАТ «Київстар» та 0,94 грн. для абонентів ПрАТ "МТС Україна"(МТС та Vodafone) та 0,94 грн. для абонентів ТОВ «лайфселл»(lifecell). Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ. Тільки для повнолітніх. Технічна підтримка: callback 0800 503 036 (callback). Цілодобово. Організатор: ТОВ «Бенефіт Сістемс», 04073, м. Київ, пр. С. Бандери, 9, корп. 4С)

Мені приходить повідомлення, що код активації невірний. Що робити?
Якщо код не був використаний, то при кожному проведенні картки по терміналу буде генеруватися новий код до того, поки не буде відправлено СМС, тому тобі необхідно відправляти код тільки з останнього чека.

Ти можеш звернутися до контакт-центру за тел. callback 0800 503 036 і ми допоможемо активувати картку вручну, щоб прискорити процедуру.
Навіщо Вам моя особиста інформація в реєстраційній формі?
Ми хотіли б дізнатися більше про твої потреби і переваги, для того щоб надавати персональні бонуси і максимально вигідні для тебе пропозиції на товари та послуги в постійно зростаючої мережі партнерів MAXI.
Я можу давати в користування свою MAXI картку родичам, друзям?
НІ. Кожна карта індивідуальна і її може використовувати тільки та людина, на яку вона зареєстрована.
Що робити у випадку втрати картки MAXI?
Необхідно придбати нову картку і повідомити в контакт-центр її номер для того, щоб інформація і бонуси, накопичені на старій карті, були перенесені на нову.
Як я зможу перевірити кількість накопичених бонусів на карті?
- В мобільному додатку за посиланням: Google Play.
- В особистому кабінеті: https://my.maxicard.ua/.
- Також інформація про накопичені бонуси буде на чеках, видаваних касиром при здійсненні покупок.
- Можете крім цього зателефонувати до контакт-центру за номером callback 0800 503 036 і повідомити слово-пароль (вказане в анкеті, наприклад, дівоче прізвище матері).
- Також інформацію про баланс бонусів можна дізнатися за допомогою послуги СМС інформатор - відправити смс зі словом Bonus або Бонус на номер 3131* (тільки якщо Ваша картка активована).
*Вартість відправлення SMS-повідомлення – 0,94 грн. для абонентів ПрАТ «Київстар» та 0,94 грн. для абонентів ПрАТ "МТС Україна"(МТС та Vodafone) та 0,94 грн. для абонентів ТОВ «лайфселл»(lifecell). Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ. Тільки для повнолітніх. Технічна підтримка: callback 0800 503 036. Цілодобово. Організатор: ТОВ «Бенефіт Сістемс», 04073, м. Київ, пр. С. Бандери, 9, корп. 4С), .
Що таке MAXI-ключ?
MAXI-ключ дає можливість розплачуватися накопиченими бонусами на твоїй карті в мережі MAXI (MAXI-ключ знадобиться при оплаті бонусами, користувач буде особисто вводити його на терміналі).
Я випадково видалив СМС з MAXI-ключем і не запам'ятав, як його відновити?
- В особистому кабінеті: https://my.maxicard.ua/ є можливість встановити новий MAXI-ключ.
- Або можна звернутися до контакт-центру за тел. callback 0800 503 036. Після ідентифікації MAXI-ключ буде відправлений тобі в СМС.
Я втратив мобільний номер, який вказував в анкеті. Чи можна поміняти номер на новий?
Необхідно звернутися до контакт-центру за тел. callback 800 503 036. Після ідентифікації ми змінимо твій номер на актуальний.
Я вже відправив код активації. Коли моя MAXI CARD буде активована? Як скоро я зможу почати користуватися моєю MAXI CARD?
Ти можеш отримувати знижки та накопичувати бонуси використовуючи MAXI CARD, як тільки вона з'явилася у тебе.

Як тільки ти зареєструєшся в особистому кабінеті https://my.maxicard.ua/ - твоя картка буде активована. Відразу після активації картки ти можеш розплачуватися бонусами за товари та послуги в Партнерах MAXI, в яких діє пропозиція з бонусами.
Як дізнатися про магазини, які беруть участь у програмі MAXI?
Знайти магазини-партнери MAXI дуже просто! Вони всі представлені на нашому сайті www.maxicard.ua в розділі "MAXI Партнери", їх можна дізнатися по фірмовому логотипу «метелик» MAXI на вході, і вони зазначені в спеціальних брошурах в магазинах-партнерах MAXI. Крім того, ти завжди можеш звернутися до контакт-центру MAXI за тел. callback 0800 503 036 і попросити оператора допомогти тобі.
Я перебуваю у партнера N і тут виникла технічна неполадка з терміналом. Куди подзвонити?
Співробітник повинен звернутися на тех. підтримку терміналів MAXI. Партнер зв'яжеться з нами сам і ми вирішимо це питання.
Мене дуже погано обслужили у партнера N, я хочу поскаржитися.
Якщо твоя скарга пов'язана з використанням картки MAXI - звернись до контакт-центру за тел. callback 0800 503 036, ми зафіксуємо твоє звернення і зв'яжемося протягом 3х робочих днів для надання відповіді.
Якщо ж твоя скарга стосується безпосередньо рівня обслуговування в точках продажів - претензії щодо якості, обслуговування, бронювання столів в ресторані, наявність певного товару в магазині і т.д., необхідно звернутися в магазин за номером телефону, який вказаний на нашому сайті www.maxicard.ua в розділі "MAXI Партнери".
Яка різниця між картами з різними логотипами партнерів MAXI?
Між ними немає ніякої різниці, вони приймаються у всіх Партнерів програми MAXI. Різні логотипи говорять про те, що картки були випущені на прохання того чи іншого Партнера MAXI.
Якщо у мене вже є дисконтна картка одного з Партнерів MAXI, яка буде моя знижка при використанні MAXI CARD?
Ти можеш відвідати магазин Партнера MAXI, власником дисконтної картки якої ти є, і обміняти її на картку MAXI CARD. При цьому твоя нова картка MAXI надасть такий же розмір знижки або відсоток бонусів, як і попередня.
Що таке бонуси? Як їх витрачати і де?
1 бонус = 1 гривня. Бонуси нараховуються на твою картку MAXI CARD з кожною покупкою в залежності від діючих пропозицій Партнера мережі MAXI.
Наприклад:
Ти придбав телевізор за 5000 грн, скориставшись бонусною пропозицією 5%. Таким чином, ти заробив 250 грн, які були нараховані на твій бонусний рахунок. Розплачуватися бонусами за товари або послуги ти можеш на наступний день.
Інформація про Партнерів у яких можливо накопичити чи витратити бонуси можна знайти на нашому сайті www.maxicard.ua в розділі "MAXI Партнери".
Чи можна витрачати бонуси в магазинах, де діє знижка?
Інформація про Партнерів у яких можливо отримати знижку чи витратити бонуси можна знайти на нашому сайті www.maxicard.ua в розділі "MAXI Партнери".
Чи нараховуються бонуси, якщо була проведена оплата бонусами?
При оплаті бонусами бонуси не нараховуються.
Коли перенесуться бонуси з моєї старої картки на нову?
Ми перенесемо бонуси протягом 2 робочих днів, як тільки бонуси надійдуть на нову картку ти отримаєш смс-повідомлення.
Що робити клієнту, у якого кілька карт з функціоналом MAXI?
Згідно правил програми лояльності MAXI у клієнта може бути декілька карт MAXI зареєстрованих на один номер телефону. У такому випадку «основною» карткою, яка активна на накопичення і витрату бонусів, буде найперша оформлена клієнтом картка. Усі наступні картки будуть активні тільки на накопичення бонусів. Якщо клієнт бажає змінити основну картку та / або перенести всі бонуси зі своїх карт MAXI на одну - клієнтові необхідно звернутись в контакт-центр MAXI за тел. callback 0800 503 036.
Чи можна поповнити карту MAXI власними грошима?
Поповнення дисконтно-бонусної картки MAXI грошовими коштами на даний момент технічно не реалізовано, але в майбутньому ми плануємо розробити цю функцію.
Що таке СМС інформатор?
Функція СМС інформатор дозволяє дізнатися за допомогою мобільного телефону:
Кількість бонусів на рахунку (якщо твоя картка активована)

Для того, щоб скористатися СМС інформатором, необхідно відправити СМС на номер 3131* зі словом Bonus / Бонус.
*Вартість відправлення SMS-повідомлення – 0,94 грн. для абонентів ПрАТ «Київстар» та 0,94 грн. для абонентів ПрАТ "МТС Україна"(МТС та Vodafone) та 0,94 грн. для абонентів ТОВ «лайфселл»(lifecell). Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ. Тільки для повнолітніх. Технічна підтримка: callback 0800 503 036. Цілодобово. Організатор: ТОВ «Бенефіт Сістемс», 04073, м. Київ, пр. С. Бандери, 9, корп. 4С)
Скільки діє моя картка?
Картка діє 5 років з моменту випуску, а потім блокується.
Що таке Абонплата?
Під щомісячною абонплатою мається на увазі абонентська плата Учасника Програми лояльності Maxi Оператору за кожен календарний місяць наступний за місяцем, в якому була здійснена перша операція MaxiCard, і яка стягується в останній робочий день поточного календарного місяця в порядку, зазначеному в тарифах Програми лояльності Maxi, що розміщені на посиланням: ПРАВИЛА ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ MAXI.
Чому на карті логотип Visa / MasterCard? Це що банківська карта?
Банк є держателем карт. І при нарахуванні бонусів підтверджується нарахування електронних грошей, тому за вимогами Національного Банку України повинна використовуватися платіжна система.
Яка максимальна сума транзанкцій?
Максимальна сума здійснених транзакцій за календарний період з якою виплачується винагорода не може перевищувати 62000 грн.
Скільки коштує відправка смс на короткі номери MAXI?
Вартість відправлення SMS-повідомлення – 0,94 грн. для абонентів ПрАТ «Київстар» та 0,94 грн. для абонентів ПрАТ "МТС Україна"(МТС та Vodafone) та 0,94 грн. для абонентів ТОВ «лайфселл»(lifecell). Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ. Тільки для повнолітніх. Технічна підтримка: callback 0800 503 036. Цілодобово. Організатор: ТОВ «Бенефіт Сістемс», 04073, м. Київ, пр. C. Бандери, 9, корп. 4С).
Чи існують вікові обмеження для участі в програмі MAXI?
Так, для участі в програмі повинно виповнитися 14 років.
Я хочу поскаржитися в головний офіс, де мені взяти контакти?
Підтримкою клієнтів займається виключно контакт-центр 0 800 503 036, тому ми готові зафіксувати Ваше звернення, розібратися з причинами і повідомити Вам про рішення протягом 3х робочих днів.