MAXI CARD увійшла до Групи «ТАС»
Найбільший за версією НБУ оператор електронних грошей і коаліційної програми лояльності MAXI CARD (Benefit Systems) в березні 2018 року ввійшов до складу OOO «Група «ТАС».
«Група «ТАС» постійно шукає можливості для зміцнення ринкових позицій, розширення бізнес-напрямків і збільшення кількісного і якісного спектру послуг нашим клієнтам з урахуванням останніх світових трендів і технологічних нововведень. Як показує досвід, успішний бізнес завжди ґрунтується на client oriented моделі, яку неможливо побудувати без актуальних баз даних і багатоканальних комунікацій. Наше рішення співпрацювати з MAXI - стратегічне, воно допомагає одночасно вирішити кілька наших завдань і розширити пул послуг, що надаються компаніями Групи », - підкреслив власник Групи «ТАС» Сергій Тігіпко.
До програми лояльності MAX I CARD поступово підключаться всі бізнес-напрямки Групи «ТАС», що дозволить надавати клієнтам більш широкий спектр послуг, максимально задовольняючи їх запити і потреби.
Так, в найближчих планах MAXI і ТАСкомбанка - створення спільного карткового продукту. Нова пропозиція дозволить клієнтам отримати зручний платіжний інструмент з можливістю використання кредитної лінії і отримання додаткових переваг від програми лояльності.
До коаліційної програми лояльності приєдналася також і СК «ТАС». Тепер при заповненні договору страхування життя кожен клієнт додатково отримує віртуальну карту MAXI, яка одночасно є гаманцем електронних грошей, що накопичує бонуси від страхової компанії і партнерів по коаліційній програмі лояльності.
«Компанії Групи «ТАС» отримають найширший набір інструментів взаємодії як зі своїми клієнтами, так і з клієнтами коаліції MAXI: моніторинг активності клієнтської бази, збагачення клієнтських даних, сценарії роботи з життєвим циклом клієнта. Ми завжди пропонуємо нашим партнерам маркетплейс в кабінеті MAXI, мобільному додатку і чат_ботах, миттєві опитування споживачів про якість сервісу після покупки», - прокоментував генеральний директор Benefit Systems (TM MAXI) Антон Шеперенков.
«Задоволеність кожного клієнта - наш пріоритет. Ми постійно вивчаємо потреби наших клієнтів і розробляємо пропозиції, що максимально точно відповідають їх очікуванням. Програма лояльності «MAXI CARD» - це перевірений часом інструмент керування лояльністю», - резюмував Сергій Тігіпко.
Посилання:
https://nabu.ua/ru/maxi-card-uviyshla-u-grupu.html
https://minfin.com.ua/2018/03/15/32787458/
https://www.stockworld.com.ua/ru/news/v-gruppie-tas-novyi-uchastnik
https://biz.nv.ua/finance/tihipko-vkljuchil-v-svoj-bank-prinadlezhavshuju-alfa-banku-sistemu-elektronnykh-deneh-2457943.html